2009年3月31日 星期二

閒談

昨晚簡簡單單慶祝阿Anne姨生日, 齊齊食餐安樂茶飯, 席間大家猜度小牛的真正性別......

S: 之前Baaba話Maama皮膚仍然唔錯, 應該係女!
其他人: 生仔好d!
A很不認同: 女仔好d, 可以扮靚! (仍然充滿老舊的想法)
其他人: 吓, 又係女!?
某人: 你們諗下, 如果個女性格似Maama, Baaba已經要應付Maama和Maamaaaaa, 再加多一個, 會變成怎樣!?

氣氛突然變得很凝重......

S: 那從這刻開始我真的要誠心為阿Baaba祈禱!
另一個S: 都唔係丫, 睇起黎阿Baaba在Maama和Maamaaaaa之間非常柔韌有餘, 多一個應該沒問題!

K-ma突然提出: 如果個女樣子似Baaba, 性格似Maama, 會點呢?

大家爆笑!

然後K-ma乘這機會, 問小白兄: 咁你喜歡仔定女!?
小白兄猶豫了兩秒: 仔同女都鐘意!

果然保持在作戰狀態!

K-ma又繼續無聊問大家: 如果小白的女, 樣子似Baaba, 性格似Maama, 會點呢?
大家互相打了兩秒眼色, 然後開始爭住拍馬屁......

"幾好丫, 像I幾好丫!"
"我覺得唔錯丫!"
"冇乜問題wor!"
"似我個樣幾好丫, 我D妹都似我個樣" (小白兄如此答, K-ma其實心裡不太認同)

話題結束!

1 則留言:

  1. 哈哈,謝謝K-ma的分享!如果不是腰痛(不是頭痛啊~)我都想來聚會+慶祝呢!
    小牛嘛,我覺得小牛個樣似我好D wor,最好遺傳多D Maa-ma的優點,例如有禮貌,心地好,有愛心,音樂天份(下刪數百字...),哈哈!
    最好遺傳Maama的Baaba的大方+學識+運動世胞更好!
    不過,健康+心地最重要啦!^^
    至於白Uncle嘛,好!似白Uncle好,哈哈!
    (這是Maama的話^^)

    回覆刪除